Ein mieser Tag kann mit entsprechender Lektüre noch zu retten sein, klickt euch also öfter bei mir rein!

Dienstag, 3. Juli 2012

Wienerlied

Ach wär i nur
(noch unvertont)
Wenn i daran denk, warum i mi so kränk,
kumm i meistens drauf, dass i zuviel sauf,
weil mir fehlt das Geld für die große Welt
und mei Freundeskreis, ja der kost sein Preis!
Refrain: Ach wär i wär i wär i nur wer
Mit an ganz großn Gscherr
Alle tätn ma zu Füßn liegen
Und mir de Handerl küssen
Alle tätns mi hofiern und i könnt nimmamehr verliern,
alle tätns mi in Himmel hebn – ja, des wär a Superleben!
Wenn i daran denk, warum mir kaner was schenkt,
kumm i meistens drauf, dass i in der Masse lauf,
weil mir fehlt der Schneid von all den miesn Leut,
um amal mitzumachn bei de großn Sachn!
Refrain…
Wenn i daran denk, warum i nix dergleng,
kumm i meistens drauf, dass i ums Überlebn rauf,
weil i bin bei arme Leut geburn und hab scho seit Geburt verlurn
und zum Paketiern hab i zuviel Maniern
und für die Politik fehlt ma der irre Blick!
Refrain…
Wenn i daran denk, wer mei Geschick so lenkt,
kumm i meistens drauf, dass i mi net verkauf!
I hab dem Teufl nie mei Seel anboten
für a schöns Leben mit hohe Quoten
und hätt i’s amal doch getan-
wer weiß, vielleicht hätt er gsagt: NA!
Refrain…
2009 nahm ich damit an einem Wettbewerb teil, habe aber nicht gewonnen. Kann mir gar nicht erklären warum..






1 Kommentar:

  1. schöner Text! Hast du damit weitergemacht? Kennst du dieses Youtube Video von Charlotte Ludwig?, das gefällt mir sehr gut! Würd mich freuen, mehr von dir zu hören.

    AntwortenLöschen